The Coldness >.<

Saaaatan vad det är kallt. Jag avlider nästan varje gång jag ska gå ut.
Det är oumbärligt.. outhärdligt.. whatever (se kommentar). Jag vill bara iväg till varmare länder. NU. Helst igår.

Nu är det ett nytt år och jag vill göra om min blogg en del.
Jag har inte bestämt mig om jag ska skaffa en helt ny eller bara göra om den jag har.
Ett annat alternativ är att jag skaffar en till blogg där jag enbart bloggar på engelska,
och som är lite mer inriktad på min kreativa sida.

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: ...

..är nog inte "oumbärlig" du menar.



1. som /är så viktig att/ man inte kan vara utan /den/



Synonymer [redigera]



* nödvändig

* oersättlig

* oundgänglig

2010-01-06 @ 20:04:44
Postat av: Sandra

...; yada yaaada! var du tvungen att googla innebörden tillochmed? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback