Tack & Hejdå.

Det känns lite jobbigt faktiskt, att skriva sista inlägget till en blogg jag haft sen 2006.
Jag tror inte att jag kommer radera den. Dom gamla inläggen kan få vara kvar. Det är trots allt minnen, och det där med att släppa taget om det förgågna har jag lite svårt för ibland. Men jag jobbar på det.

Jag hade två underbara veckor i hemstaden. Piteå.
Det var fantastiskt att träffa alla igen. Precis lika fantastiskt som alltid. Bara 3 år senare.
Jag planerar en trip dit i sommar också.

Och jag mår toppenbra. ÄNTLIGEN.
Jag kommer starta upp en ny blogg inom kort. Men den kommer jag inte nämna här.

Hejdå, flipandturn.blogg.se! Och tack för mig ^_______^

Kommentarer
Postat av: Luna

Ja det har varit trevligt och följa ^_^



Men jag hoppas på att din nya kommer fyllas med god och positiv energi och bara kicka stenhårt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback