DUMMA INTERNET!

Som den internet-nörd jag är, så behöver jag ventilera min irritation!

First.
Jag kommer antagligen inom snarast dumpa Facebook. Det bara fuckar hela tiden.
Jag har försökt att ändra mitt namn hur många gånger som helst, men det GÅR INTE.
LÅT MIG BYTA NAMN FÖR SATAN!
Pff.. crapelidoodels-DOO. Jag är dessutom less skiten i allra största allmänhet.

Second.
MSN. hur gudförbannat svårt ska det vara att skaffa en ny msn? Många av mina kontakter krånglar enormt.
Sen jag bytte msn-adress så kan varken jag eller den andre se varandra online O.O'
Men när jag sen loggade in på min gamla MSN så är dom helt plötsligt online, men som inte syns på min nya MSN. Och ja, I have tried turning it off and on again ^___^
Och ja, jag har kunnat prata med alla mina tillagda kontakter innan det började kruppa på den nya.
Skräp!

Aye. Jag får fixa när jag kommer hem och kan nörda ännu mer.
Då ska även nya bloggen få form!
Oh, jag har värsta inspo-flödet och så många idéer i allmänhet som jag ska börja greja med när jag kommer hem!



10 sekunder senare:

RRRRÖVEN. nu fuckar även texten i bloggen.


5 sekunder senare, igen:

Och nu blev den normal igen >___<"


2 sekunder senare:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
OKEJ. WANNA MESS WITH ME COMPUTAH? C'MON THEN.

(nu bör jag gå och lägga mig. yup.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback