Dag 9

Jag relaxar just nu hos BFF Clas och hans flickvän, i deras soffa ^___^
Han har gått och lagt sig och jag får sitta och uppdatera min lilla internetvärld.

Ptjaaa, vad har jag gjort under dagarna?
Allt och ingenting, ungefär.
Det ordnades 'släktmiddag' för mig hos mormor. En liten reunion. Det bjöds på ljuvlig falafel till mig, och köttiga köttgrytor till dom andra. Underbara släkt. Allt var och kommer nog alltid vara precis som vanligt.

Jag har följt med Malin på hennes skola, och än en gång konstaterat hur skönt det är att INTE gå högstadiet.
Jag gick ut på nya stället Challange här och hade en underbar kväll med mina peeps, haha.
Och imorgon ska jag tvinga med mig Clas på en promenad runt stan, och besöka mina favoritplatser igen.

Sen är det ju alla småsaker som gör mig lycklig.
Att mormors dusch äntligen fungerar, och att det faktiskt kommer VARMVATTEN.
Att det alltid finns pizzabröd på pizzeriorna.
Att allt känns som om det vore igår, det som betyder något är bestående.
Att jag kan skicka sms där det står 'Vi syns ikväll!'.
Att pernilla kan sjunga mig till tårar.
Att clas kan få mig att känna mig tryggast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback