Dag 3

Så, jag är inne på tredje dagen i P-town.
Jag har hunnit med extremt mycket för att bara ha varit här tre dagar.
Meeen.. det är väl hur man utnyttjar tiden I guess. Som jag sagt tidigare, jag njuter av varje sekund ^___^

Igår skottade jag minst en meter högts snö runt hela mormors hus.
Jag har träningsvärk idag.
Här är det verkligen vinterland:snöparadis.
Eeeeller snöstorm och kallt som satan, om man hellre vill uttrycka sig så. haha.
Jag umgicks med släkt igår. Mormor, Jan-Erik, Malin och Veronica. Vi åt middag och pratade.
Jan-Erik har utvecklat en tvångstanke. Han MÅSTE dela allting i hälften innan han tar det.
Tomatklyftor ska delas. Hårdbröd ska delas. Kakan ska delas. Sockerbiten ska delas.
Åh. Han är så fin.. haha.

Idag har jag inhandlat lite nytt på stan med mormor.
Jag har även joinat finaste Pernilla till musikskolan hon går på. Det var total lycka att höra henne rocka loss med micken igen! YAY!
Efter skolan drog vi hem till Pörnis pojkväns place och fixade middag. 
Och nu sitter jag hos Clasbaby och ska snart sova. Vi hyrde film och myste ikväll.


Jösses. Jag har verkligen dom vackraste människorna omkring mig.
Things are beautiful if you love them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback