Dag 10

Yikes. Jag har redan varit här i 10 dagar.
Jag kommer ha seriös separationsångest när jag väl sitter på tåget påväg hem.
Det har än så länge varit tio helt fantastiska dagar i hemstaden, med släkt och vänner.
Idag fick jag för mig att klättra upp i en gigantisk snöhög, när jag och Clas skulle till ICA.
TILL. Inte påväg HEM från ICA. 
Jag höll ju givetvis på att frysa ihjäl innan vi kom in i värmen igen. I'm such a smartass.
Men det var kuuuul. Jag vill leka mer i snön imorgon (。◕‿◕。)

Vi ställde till med taco/veggietaco-middag idag hos Clas och hans görl.
Och spelade spel. Ett av dom mest generaliserande spelen ever; 'kampen mellan kvinna och man'.
Men det var kul. För vi kickade ass! DOUBLE UP! HÖHÖ.
Och så kom MickePicke och Cissi även hit, MYS.

Imorgon lär det bli en sväng förbi mormor innan jag möter upp Lisa och Clas för middag på Blå Ängeln.
Scheisse. Man gör inte annat än att äta här O.O'
Fast.. det är rätt gött att samlas på dom 'gamla' krogarna och bara umgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback