Back in lovely P-town again!

oookej, eftersom min nya blogg är under rekonstruction så får jag rese-blogga lite här istället under tiden ^^

Tåget kom fram vid ca. 11.30 i förmiddags, två timmar försenat.
Men.. det var helt underbart att tillslut sätta foten i hemstaden igen.
Det var ju som sagt TRE år sen sist. Scheisse.

Mormor och (mormors bror) Jan-Erik kom och hämtade mig på stationen.
Ljuden är densamma.
HAHA, jag spelade in Janne och mormors samtal under bilresan hem till mormor. DET är grov pite-bonnska! Blir kul att lägga upp alla ljudfiler sen, HÖHÖ!
Och dofterna är detsamma.
Jan-Eriks bil som luktade precis likadant som alltid, mormors hus luktar ljuvligt. Och ehm.. KAPPA (pappersindustrin) luktade gammelfis/surströmming i vanlig ordning!

Mys Mys Mys!

Ikväll har jag hängt med finaste Clas och Pörni. ÄÄÄNTLIGEN!
Och imorn blir det ännu mer häng med fina vänner. Vi ska gå dom gamla gatorna,
och besöka dom gamla fiken.


Jag njuuuter verkligen av varenda ögonblick här.

Kommentarer
Postat av: Anka

Babe, underbart att du njuter av varje sekund . . . Det är ju faktist det livet går ut på, att njuta, må bra o ha det allmänt mys i sin tillvaro.



Hoppas din vistelse i P-town blir helt lovely!

Jag vill höra allt om den sen ^__^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback