Nothing can touch us. And nothing can harm us.

Helgen har varit fin.
Eller vänta nu, helgen är inte över än. Men den kommer vara fin.

Jag har gjort julkort heeeela kvällen med Emma och Pauline. Mys.
Så nu är nästan alla julkort klara. Jag har tillochmed varit så ambitiös att jag gjort kuverten själv.

Och så har jag fått krama på underbara Embla. Två veckor gamla Embla.
Hon spydde på mig.. vilken KAN ha varit mitt fel. Men mest tror jag det var hennes jävla tvångsätande.
Ohwell. Jag är som sagt i himmelriket sålänge jag slipper ha barn själv, men kan njuta av att mysa med andras ett tag. HÄHÄ.

'I'd like to shine a little light on your life,
to make you feel loved.'


Imorgon ska Emma baka pepparkakor och saffransbullar och frysmuffins och helvette.
Och hon har övertalat mig att hjälpa henne. Scheisse.
Jag HATAR att baka. AVSKYR!
Men Emma tycker att om jag vill äta kaka så får jag hjälpa till att baka dom också. Bajs-Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback