Insomnia.

60 saker du inte kanske visste.

Snodd av
Sara.

1. Hur gammal är du om fem år?
27.
2. Vem var den sista du träffade? Emma.
3. Hur lång är du? 170..ish?
4. Vilken var den senaste film du sett? Irreversible. En film ALLA borde se.
5. Vem ringde du senast? Emma igen.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Ja, jag är jävligt sugen.. men jag har inte råååd :(' - till Tommy
7. Vad är dagens planer? Ehm, försöka sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj. Är det någon jag vill catcha up med, så underlättar det definitivt att ringa. Meeen annars föredrar jag sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mami bor ihop med sin pojkvän och hans barn.
10. Senaste serien du sett? Futurama
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade. Blå/Grå.
12. När vaknade du idag? 10 ungefär?
13. Har du någon gång hittat en katt? Yes.
14. Vilken är din favoritplats? Oh my. I mitt eget skinn, kanske?
15. Vilken plats föredrar du minst? Solarium. Jag har enorm klaustrofobi.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det får tiden visa, helt enkelt.
17. Vad skrämde dig som barn? Den onda fén i Törnrosa. Och traktorerna i Barbapapa. Uh.
18. Vem fick dig att skratta senast? Marcus,
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Onej. Jag älskar vinylskivor!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, för det mesta. Annars har jag nattlinne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? HAHA. ohja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor är fint. Strumpor är skönt. Barfota är.. kallt.
26. Är du social? I 'vanliga' fall är jag rätt social, ja.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad med choklad och så lite choklad på det.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa och starta upp eget.
29. Tycker du om kinamat? Är vegetariska vårrullar kinamat? Det kanske är thaimat? I ♥ Vårrullar med jordnötssås.
30. Tycker du om kaffe? I ♥ Coffee
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, Juice, Soyachoklad, ProViva, The eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? helst ALLA sidor på SAMMA gång. mys.
33. Kan du spela poker? Absolut. Jag kickar ass!
34. Tycker du om att mysa? Ja, med rätt person (och givetvis mina kissar).
35. Är du en beroendemänniska? Vem är inte det? Jag är dock bra på det där med tankemönster.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.
37. Vill du ha barn? Nej, men djur.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska, lite spanska, lite av varje. haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och. Men jag älskar att vistas vid hav.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, hår, 'leksaker', resor, konserter.
42. Äger du dyra smycken? Oj, vad räknas som dyrt? Jag har väl smycken värda cirkus 500-600 kronor styck som dyrast.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fis-hermans Friend, salmiak.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Dom flesta av mina vänner. HÄHÄ.
45. Välj ett ärr på din kropp? Blindtarms-ärret.
46. Vad har du för ringsignal? Några olika, beroende på vem som ringer. IT Crowd-themet, Dubmood - Toffelskater, Maskinoperatör - Jabdah Koto Cover.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Dom flesta ligger hos mormor.
48. Flirtar du mycket? Jag är en 'omedveten flirtare'. Men nej, jag flirtar inte mycket. Bara när jag verkligen vet vad jag vill ha.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Här hemma, i min lägenhet.
50. Kan du byta olja på bilen? Say what now?
51. Har du fått fortkörningsböter? Naj.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Harry Potter nr 5.
54. Läser du dagstidningen? Dom två senaste dagarna, ja. Men annars undviker jag skiten.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Noes.
56. Dansar du i bilen? Vad var det BOUNCE sa om dans i bilen? Dangerous! Meeeen, jag diggar nästan alltid. Spelar ingen roll var jag är. När jag går, när jag sitter, när jag står, när jag cyklar, när jag åker bil. Jag kan absolut inte sitta still när jag lyssnar på bra musik.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett Amigurumi-mönster jag hittade på idag.
59. När var du i kyrkan senast? På Evelina & Erik's bröllop.
60. Vad ska du göra nu? Jag ska försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback