Hemlängtan.

Jag har ännu inte orkat lägga över bilderna från ElectriXmas på datan. Men det kommer!
Det var SJUKT bra stämning, underbara människor och bästa musiken.
Sen att jag blev för full i bilen, tappade mobilen - hittade den igen på en statoilparkering, låste in mig på en toa och däckade så att vi blev försenade en timme OCH fick migrän är ju bara bagateller. Hehe.
Det var trots allt en av dom bästa eventsen jag varit på. Och VNV Nation var amazing. Åh!

Jag blir så lätt sentimental.
Det är väldigt svårt att komma ihåg att leva här & nu hela tiden, när man är lika sentimental som jag.
Jag tänker ofta tillbaka på tider, ögonblick, stunder & människor som jag inte riktigt uppskattade just då - men som faktiskt betyder mest av allt nu.
At the moment har jag världens hemlängtan. Varenda partikel av mig vill bara tillbaka till hemstaden.
Men TYDLIGEN ska det vara DYRT som satan att åka tåg i 18,5 timmar x två. Jag blir så less.

Ohwell.
Jag vet att jag kommer ta mig hem ganska snart iallafall.
Det är bara mitt tålamod som suger huge donkeydick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback