Update v.31

Måndag:

Eh. Öh. Vad gjorde jag i måndags?
Jag behöver tänka väldigt intensivt just nu.
Jag hade just blivit frisk iallafall.

Well. Jag tjuvkikade just på min bilddagbok och twitter.
Det verkar inte som om jag gjorde något vettigt, höhö.
Jag var helt inne i ett Garbage-inferno. "It's all over but the Crying" och "Sex is not the Enemy" och "Stupid Girls" och "Metal Heart" gick på repeat.


Vackra Shirley Manson.

Tisdag:

Jag och Pauline drog ner till stan för att ta en lunch på Julius, och mötte även upp några fler vänner.
Bland annat var Sara och hennes kid Zackaria med, som jag inte hade träffat på jättelänge.
Sara skulle vara husvakt/kattvakt här i Tidaholm under tiden hennes föräldrar var utomlands, och till min STORA lycka har dom en GIGANTISK studsmatta i trädgården. Så jag, Emma och Maria hängde med Sara och Zacko hem till huset och spenderade i princip hela dagen i deras studsmatta! Oh joy!
Maria hade även med sin kamera så det blev några sjukt bra bilder. HAHA. 
Jag ska lägga upp dom sen när Maria skickat bilderna till mig.

Onsdag: 

Jag drog med mig Marcus på den längsta promenaden till JS (en koisk/post-ställe/mataffär) någonsin.
Marcus gick omkring och klagade på att jag tog snirkelvägar och att vi aldrig skulle komma fram. Men jag tyckte liksom att det var skönt att ta en annan väg för en gångs skull. För omväxlings skull.
Men vad händer? Mitt fantastiska lokalsinne förleder mig och jag lyckas såklart gå vilse. OCH drog med mig Marcus i misären.
"Lyckligvis" är Tidaholm inte så stort, så fem minuter senare kom vi in på rätt väg igen och tillslut fram till JS.
 Sen drog jag hem till Sara, Zackaria och studsmattan, igen.

När jag sen kom hem tänkte jag klä upp mig, fixa håret och lägga en schysst makeup och sen ta lite kort. MEN VAD HÄNDER? Minneskortet dör. Alla hundramiljoner bilder jag inte än fört över till datan var borta.
Jag blev hysteriskt förbannad.
Så jag googlade "photo recovery" och hittade ett suveränt program, trodde jag, där man kan få tillbaka bilderna från minneskortet.
Jag kunde rädda sju bilder.
Förbannade skit-minneskort.

Torsdag:

Torsdagen började lite sådär.. panikartat. Jag hade nästan försovit mig till ett möte.
Så jag tvingade Marcus att kliva upp och skjutsa mig till mitt möte. HEHE. Han var inte lycklig.
Men tillslut kom han på att han ändå var tvungen att köpa frukost till honom och Emma, så hans onda blickar dog ut efter ungefär fem minuter.

Sen på kvällen kom jag, Emma och Angelica på att vi ville gå ut i skövde, så tjugo minuter senare var vi påväg.
Oerhört rolig och spontan festkväll!
Bortsett från att jag gjorde stopp i toaletten och tog sönder handtaget på kylskåpet, hemma hos Emmas föräldrar.
Good thing att dom vet hur fantastiskt klantig jag är, och fortfarande tycker om mig.
Och kanske bortsett från att Patrik snarkade goddamn-högt i mitt öra hela natten.

Fredag:

Jag, Emma och Patrik (Angelica hade åkt hem under natten) åkte hem till Tidaholm och började göra oss iordning för ännu en partykväll. Jag måste säga att det var den bästa utekvällen (musikmässigt) i Tidaholm, ever!
Dom hade två ytterst roliga DJ's med såpbubbelmaskin, toapapper-inferno och carola-fläktar.

Lördag:

Bakis. Bakis. Bakis.
Kära mor kom på besök, vilket var trevligt.

Söndag:

Idag har det äntligen varit fint väder, så jag och några vänner drog in till Hjo för att promenera i hamnen och i den sagolikt fina parken. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback