Laced Up like a Gothic Lolita

Jag fastnade framför dattan tidigare idag med mitt fönster-nät-shoppade.
Jag är inne i en spetsperiod just nu. Det är så kvinnligt och sexigt och romantiskt och fruktansvärt snyggt.




Först och främst fastnade jag för den här goddamn-snygga high waist kjolen.
Jag tänkte först att jag skulle sy en egen version av den, men insåg sen att den faktiskt inte var så dyr.
OH JOY.




Den här är också en gorgeous variant (fast klänning, istället för kjol).
Fast.. jag skulle ta bort halspartiet. Not mah thaaaang.




Gothic Lolita Legwarmers.
Helt underbara!
FAST, såna här kan jag sy själv.




HÖHÖ. Princess Sändrah-klänning? Jaaaaaaaa.
Jag älskarälskar den och jag skulle passa galet bra i den. Oh my my my.
Dock skulle jag bara bära den vid specialla tillfällen. Och ta magiska bilder med den.
Jag vill HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback