Lily Allen och Too-Bitch goes 25

En helt fantastisk dag och hejsan svejsan, livet är så hejsan!
HÖHÖ.

Aye.
Jag vaknade imorse av att solen sken in genom fönstret, rakt över hela mig.

Så jag skuttade in i duschen och sen satte jag igång massa Lily Allen på jävelhög volym.
Jag misstänker dessutom att jag har pajat mina högtalare på datan. Jag måste verkligen köpa ordentliga högtalare.

'Cause bad sound kills good music, you know.

Så var det dags att göra sig iordning för att sen bege sig mot Angelica och Johan,
för att SEN dra vidare hem till Zabina och Blacka där vi skulle käka mat och fira Tobbes 25-årsdag.
Maten var sjuuuukt god, det var massa plockmat så det fanns definitvt att välja på.
Massa massa frukt och hemmagjord potatissallad och falafel och kött och annat mumma.
Jag kom hem för ungefär en halvtimma sen, och jag har haft askul. Jag skippade krogen däremot,
jag tycker inte det är så intressant att gå ut i Tidaholm. Överhuvudtaget, faktiskt.

Men ja, bra dag. Välbehövligt.
Och nu är det inte länge kvar till Tinitus. FUCK ME, jag längtar.

(varför cepar sig alla mina inlägg och blir nån helt annat text än fucking Arial som jag brukar ha?
jag har ändrat i kodmallen, SÅ DET SKA VARA ARIAL! ah.. jag hatar sånt här. GE MIG ARIAAAAL, goddamn!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback