Empire Home

Yes, nu är allt packat.. hoppas jag.
Jag har i vanlig ordning lite ont i magen och självklart vaknade jag med huvudvärk.
Men två panodil senare så känner jag mig fresh.
Ny hårfärg, nyduschad, nynyny. Gör om, gör rätt.

ANYWAY.
Sjukt osammanhängande inlägg, men jag har inte tid eller lust att vara sammanhängade heller.
Vi ska träffa lilla Annika och hennes man idag, så jag är lite nervös.
Men det ska bli SÅ obeskrivligt skönt att komma härifrån. Även om det är Stockholm.
Fast.. Stockholm är en heeeelt okej stad att besöka. Bara inte my cup of tea att bo där.

Nu. Toalett, sen åka tåg.
Och just det.. glad påsk kanske man ska säga också.

Kommentarer
Postat av: Noiseless

O nu har ni åkt hem o det blev jätte tomt här o tyst! Inge skratt, inga stohej o absolut inga roliga kommentarer o påfynd. Trist juh! buhuu!



Tack för orden föesten om denna på bilddagboken. Det är så många människor som är skruvade o allmänt elaka. Jag blir så trött! Anonyma jävlar som inte våga stå för sina ord.



Hoppas ni kom hem välskinnade o inte med allt stor ångest med att ha varit i dårstaden storstan :P

Hoppas ni haft e trevlig vistelse här o att jag o min karl inte skrämt er för mkt :P

Postat av: flipandturn

Annika: aww.. ja, det har varit en helt fantastisk helg. jag/vi kände oss så välkomna av både dig, din karl och era partners in crime ^^

JAG SAKNAR DAVES KATT! :( men som tur är har jag ju min egna lilla huligan här.. höhö. hugofjärten blev SÅ glad när jag kom hem ^^



tacktacktack igen för en superbra helg!

så ses vi förhoppningsvis snart igen :)

2009-04-13 @ 16:12:39
URL: http://flipandturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback