Awesomeness!

Jag älskar det ordet. Awesomeness.

Trots bara 4 timmars sömn inatt så är jag på riktigt bra humör. OCH DET ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT!
Det känns liksom som att allt kommer lösa sig. No worries.
Det enda jag kan komma på att klaga på är min bygeljävel i BH'n. Den har lyckats gå sönder och spettar mig nu i bröstet.
Men det hör ju till vanligheterna. Jag får helt enkelt byta till en annan.
Note to self: börja handtvätta skiten istället för att slänga in alla BH'ar i tvättmaskinen.

Anyways, idag blir det eventuellt grillning efter att Angle-desh slutat jobbet.
Jag drar nog dit för lite umgänge och kaffe iallafall ^^
INTE ALLS för att jag vill smeka lite på hennes thingamagoop och Johans kaoss pad 3. HEHE.
Det är fan skam att det är så dyrt med leksaker jag vill ha. Jag är kass på att spara pengar.

Nu däremot ska jag fixa lunch.
Min nya favoriträtt som jag i princip knarkar; gnocchi med kantarellsås (och eventuellt bacon). Awesomeness!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm det där lät mumma =)



kram babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback