Some pics från gbg


Jag och "legenden". Även kallad Paul i MOTO.
Haha.. sicken jävel. Vi pratade politik på en toa (eftersom det var högt inne på klubben) och jag fick honom att erkänna att Bush suuuucks! HAHA.


Herr Björn vid mixerbordet.


Jag dyngsur efter en promenad i stormen som TYDLIGEN skulle vara under kvällen. God damn.
Duden har jag iiiingen aning om vem det är.
Vi åkte på fest på nåt konstgalleri-tjosan.. och där fanns det trevligt folk. Vad jag kan minnas, höhö.


HAHA. Återigen ingen aning om vem den här är heller. Men han hade fina peruker.


OCH JAG FICK OCKSÅ PROVA. yeeeeiii.


HAHA.. den här bilden är min favorit. Jag har ingen aning om vem som tog kortet. Jag blev alldeles för dragen för att notera vem, vad eller hur.
MEN jag antar att han was going for the Noel Fielding-look?


Och så avslutningsvis en bild på moi och min vän som jag faktiskt åkte för att träffa.
Fina Björn.

Kommentarer
Postat av: evve

hallo sandra! Evelina hära.. Du kanske inte kommer ihåg mig? :P

Men jag har iaf utmanat dig. KOlla in min blogg. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback