Sandra pratar kycklingburgare

Jag älskar mat.
Jag älskar att äta mat som min mage tycker om, dessutom.
Därför tänkte jag tipsa om min übergoda kycklingburgare influerad av MAX's "chicken guacamole" som dom hade på kampanj ett tag i somras.
Tilläggas bör också att den här rätten inte heller kräver femstjärnig kock-kvalitét, direkt.

Du behöver:
MAX's friscobröd (som finns att köpa på ICA i 4-pack)
Kycklingburgare
Avocado
Santa Maria's Guacamolemix-krydda (om man vill vara lat och inte göra egen guacamole)
Majonnäs med en klick senap (eller som i mitt fall Cremé Fraiche med franska örter)
Ost
Sallad
Tomat
(Om man vill lyxa till det ännu mer kan man även steka lite bacon och lägga i burgaren)

Done, and delicious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback