Måndag alá Sandra

Såklart hade jag glömt bort ungefär hälften av vad jag skulle göra idag.
Jag skulle ringa ett viktigt samtal till Piteå Kommun, å försäkringskassan vägnar.
Jag skulle storstäda lägenheten.
Inget av det blev gjort.

Däremot har jag varit på ett roligt möte på HälsoCenter, efter att jag gått min monsterpromenad.
Jag pratade med en personlig tränare som ville kolla upp lite så att jag inte har ätstörningar, sjukdomar. vad jag har för målsättningar och yada yada.
Vi kom iallafall fram till en bra plan.
Jag har satt som mål att jag vill kunna springa längre än hundra meter innan jag ramlar ihop som en flåsande ko, med blodsmak i käften.
Och sen vill jag få upp min energikurva.
Och såklart trimma dom fläskigare partierna. Det är ju inte helt illa det heller.

Sen har jag spenderat mestadels av dagen tillsammans med min baby Angelica.
Hon lagade tillochmed middag till mig.
Tonfisk. TONFISK people. Och jag tyckte om det.
Eller, vi hade ju även bulgur till och det är ju jummy. Men jag är fortfarande i chock att jag fixade tonfisken.

Ahwell.
Jag får helt enkelt ta och lägga mig nu så jag kan ta uti med städningen imorn.
Tvätta måste jag göra också. Jisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback