JAG BLIR FUCKING GALEN!

Jag hatar mina grannar.
Satans as.
Eller, inte alla mina grannar.. bara en tjej som bor under mig och verkar ha fest konstant, hela jävla tiden.
Jag blir fucking insane snart, om jag måste tvingas höra dom sjunga karaoke mer.
Tondöva är dom också.
Och jag lovar, man skulle lika gärna kunna tro att det är jag som har fest. Så högt låter det upp till mig.
Och dom spelar på repeat den där "i kissed a giiiirl"...
SUCK!
Det är dock en electroliknande låt dom spelar, som verkar helt okej.
Men efter att ha hört den en miljon gånger nu, så är jag less vafan.
Jag har ju ingen rätt heller att be dom hålla käften så länge klockan är under tio.
Ååååååååååååååååååååååååååååååh.
MISÄR.



Update 10 minuter senare:

Och nu höjde dom volymen. "I KISSED A GIIIIIIRL AND I LIIIIIKED IT!".

Jag vill bara gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback