It's a colourful saturdaynight.

Japp!
En kväll med Angelica, Johan, bra musik och gott vin gjorde susen.
Min lördag är nu en fin lördag.

Om jag bara kunde få ordning på mig själv och sluta tänka så jävla mycket på....... höhö.
Åh herregud, this is not me. This is the vino. or is it?

"Don't tell me I can't stand the paaaain!"


(hahahahahah. angelica TROR att hon vet vem jag syftar på. ehm).


Update efter krogen.

Jag
är

dragen
av
det
jävla
rödvinet.

En usel trubadur och en brilliant Johan till DJ på brygget ikväll.
Han spelade Zeigeist, And One och Depeche Mode.
Trots att det bara var jag och Angan som rockade golvet när det spelades synth så hade vi jävligt kul.
Satans tråkiga Tidaholmare. Uuh.

Btw, jag ska SÅ till Arvika i år.
DEPECHE MODE KOMMER DIT! yeeeeah.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha you know att jag vet vem det är! sluta sarja!!!



love you good vine btw!!! höhöö ja du jag ska allt supaner dig idahg! se hur jag stavar! jag stavar som en grisss! ahahaha

Postat av: angelica

you dirty little thing!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-11 @ 22:43:31
URL: http://nawet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback