Hårbekymmer.

Min personliga frisör Emma har varit här och hjälpt mig med färgning ikväll.
Vi bestämde oss för att bara bleka håret ikväll, eftersom vi alltid gör det i två omgångar för att få bort det mesta av dom svarta slingorna jag haft innan. Det blir lite svårt OCH lite tråkigt att slinga på samma ställe varje gång, och inte minst tar det en jäkla tid.
Vi ska alltså göra nya svarta slingor och klippa till luggen imorgon.

Så, till mitt bekymmer.
Jag kan inte bestämma mig.
Jag vet inte om jag vill ha enbart svarta slingor i hela håret, ELLER om jag vill ha som nu sist - svart under hela luggen plus slingor i resterande hår.
HJÄLP MIG! Jag behöver kommentarer från er alla innan imorgonkväll.


1. Antingen med enbart slingor i lugg och resterande hår, som på det här kortet?.


2. Eller under hela luggen, samt lite slingor i resterande hår som på det här kortet?


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag tycker du ska ha så du hade sist.. bara under luggen ich så.. såg mer naturligt och snyggt ut!

Postat av: Lisa

Som på bild nummer ett tycker jag! :) Jag har förresten klippt mig och gjort slingor jag :)

2008-10-22 @ 13:22:24
URL: http://[email protected]
Postat av: pööörnill

hej hopp! Jag röster utan tvekan på bild numero dö = 2 :) Du var jätte fin i det tycker jag. Pusselipuss!

2008-10-22 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback