Utmaningar

Jag blir utmanad till höger och vänster bland mina kommentarer.
Och ja Evelina,jag kommer ihåg dig bruden haha. Men jag har ingen aning om vem Elinor är.
Det fanns ingen länk till kommentaren. Hm.

Hursomhelst, det är väl dags att göra den förbannade utmaningen nu då.

Sju saker om mig som ni kanske inte visste:
1.
Jag får kramp i fötterna när jag äter eller dricker för mycket socker, vilket har uppkommit det senaste året.
2. Jag har insett att jag har mindre hypokondrikersyndrom, samt att jag är kontrollfreak. Och allmänt störd i huvudet, men det visste ni antagligen redan.
3. Jag fixar inte att ta på bomullsvadd. DET ÄR VIDRIGT och jag får obehagsrysningar i hela kroppen.
4. Jag gillar läppar. Jag tycker dom är sexiga och vackra.
5. Jag var dödligt förälskad i Michael Jackson när jag var liten. När han fortfarande hade en näsa som satt kvar.
6. Jag tycker robotar är bland det läskigaste som finns. Jag tror det hela började när min mormor läste Barbapappa-boken för mig. Den handlar om en traktormojäng som förstör byggnader som inte hade någon som styrde den, utan det fick en egen vilja och blev ond. Den satan.
7. Av någon anledning blir jag alltid sjukt pissnödig precis när jag ska låsa upp dörren. Det har varit så, så länge jag kan minnas. Så hittar man inte nycklarna förrän efter en kvart, och när man väl hittat nycklarna så jävlas låset, paniken växer och när man väl fått upp dörren hinner man inte annat än ta av sig ena skon så måste man sprinta till toan med andra skon fortfarande på.

Jag utmanar:
Angelica, Lisa, Niko och Pernilla.

När ni blivit utmanade ska ni utmana några vänner själva, länka till deras blogg och skriva en kommentar att de blivit utmanade.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, 4e eller 5e gången jag får samma utmaning :) Jag orkar inte göra den, okej? :P

Postat av: Angelica

VAD HAR DU NU HITTAT PÅ? HMM

2008-11-14 @ 11:08:11
URL: http://nawet.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH.. det borde du vara!

2008-11-14 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback