Today so far

Har varit på möte idag igen, med rådgivare och coatch.
Ska ha individuella samtal nästa vecka. Det blir nog bra.

Jag mötte upp Angledesh och Emma sen på "stan", och vi gick lite ärenden.
Jag var bland annat tvungen att köpa en ny piercing till tungan eftersom jag råkade svälja kulan inatt, vilket var en obehaglig upplevelse. Uh.
Och dessutom hittade jag Lisa på stan sen också, så vi drog med henne på julius-kaffe.
Men det bästa idag var min och Emmas promenad hem. Vi hade "allsång on the road". Vi sjöng massa Tenachious D låtar. HÖGT. Vi sjöng även "vi är piraterna som gör ingenting", vi tyckte det passade bra in på oss.

Och ikväll blir det box, eftersom jag inte åkte på coren igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback