Tisdag : Tristdag.

Eller nej, det har inte varit så hemskt idag ändå.
Jag har varit på möten, vilket finally börjar kännas bra. Möjligheterna att diskutera och genomföra mina mål och planer känns närmare nu.

"How do I get closer to you
When you keep it all on mute
How will I know the right way to love you"

Jag har så fruktansvärt många planer och idéer och viljor åt olika håll.
Saker jag brinner för, och som jag vill göra, och som jag vill åstadkomma för min egen skull.
Tankarna verkar helt jävla omöjliga att reda ut för det mesta, jag har ingen aning om vart jag ska börja.

"Usually the Queen of figurin out
Breaking down a man is no work out
But I have no clue
How to get through to you"

Jag hatar att inte ha kontroll över läget och allt vad det innebär. Det blir lätt jobbigt för mitt nerpsykade sinne då.
Att inte veta. Jag behöver veta. I am a seeker.
Jag behöver INTE veta vart en viss stad i ett  visst land ligger, det intresserar mig mindre och då släpper jag det. Kanske därför jag sög i geografi i skolan.
Men sånt som intresserar mig, måste jag ha koll på. Och när jag trots allt inte har koll på det jag vill ha koll på, då blir det hjärnblödning och jag fastnar och stampar på samma jävla fläck.

"But with you there is no guarantee
Only expired warranty
A bunch of broken parts
And I can't seem to find your heart

I'm such a fool
I'm such a fool
I'm such a fool
This one's outta my hands
I can't put you back together again"

Och nej, texten som jag lägger in mellan styckena har egentligen inget med resten av inlägget att göra.
Den passar bara perfekt just nu, i en helt annan situation. Klockren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback