Tacopaj

Göttans, jag har just satt in tacopajerna som jag kladdat med i en timme.
Först göra skaldegen, sen förgrädda skalen, sen steka köttfärsen, sen göra ägg och gräddeblandning och SEN in i ugnen för gräddning.
Jag har börjat med GI igen idag, så nu är det bara att fläska på med avocado och fetaost. HÖHÖ!

Och efter jag käkat pajen så är det dags för coooore på HälsoCenter.
(Och ja, jag dricker gainomax efter träningen så att mina muskler kan gro. Inte bra att missunna kroppen viktiga ämnen när man tränar, i know).
Det var två veckor sen jag tränade nu, eftersom jag trodde att jag började bli förkyld.
Men det är någon konstig allergi. Grannarna går också omkring och nyser, snorar och har kli i halsen.
Det är väl antagligen så att våra lungor är så förbannat vana vid asbest från orengjorda ventilationer, så nu när dom väl rengjort där så funkar inte våra kroppar utan snuskluft.
Ahwell.

Imorgon ska jag upp tidigt igen.
Ytterligare ett möte med helvetesförmedlingen.
Jag har åtminstone Frida där som jag kan babbla med. 
Och Roland är ju underbar. Vår förmedlare. Jag sitter alltid och skrattar.
Resten av gänget tycks inte vara särskilt roade av honom, så dom tycker antagligen att jag är mongolid som sitter och garvar i min hörna.
Men skitsamma. Fuck snorungarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback