Söndag

Okej, först och främst.
Jag startade den här dagen waaaaaaaaaaaaay to late. Jag tänker inte ens säga när jag drog mitt arsle ur sängen, men det var inte med tuppen iallafall. Gosh.
Jag är sugen på kaffe nu, men klockan är snart tio och det vore inte så bra med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon till HälsoCenter och ha samtal.

På Onsdag bär det av till Stockholm, jag ska på Magnus begravning.
Jag pratade med Biggan i telefon idag och hon ser verkligen framemot att träffa mig, med tanke på att det var åååår sen vi sist sågs. Synd att det är under såna här omständigheter bara.
Hursomhelst ska det bli kul att träffa Biggan, Susanne och Rickard igen. Catcha up.

Biggan berättade på telefonen idag att när jag var cirka två år så skulle hon följa mig till någon lekpark i Stockholm, bara det att när vi kom fram så började det ösregna. Jag ville självklart leka ändå, och skulle promt åka rutchkanan.
Så hon satte mig helt enkelt i en plastpåse, och använde handtagen som säkerhetshängslen. 
Jag kanade iväg som en jävel och hamnade med facet rakt i sanden, och Biggan höll på att kissa ner sig av skratt då jag tittade upp. Tydligen blev jag skitsur och förnärmad. 
Liten och Arg, redan då. Fast nu är jag inte så liten längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback