Smakprov från gårkvällen


Jag som 80-tals Discodrottning, indeed. Jag glittrade tamejfan från topp till tå.
UNDERBARTHHH! (som Rasmus skulle ha uttryckt det)


Angelica som vampyr, het som alltid. ^^


Andreas was a cowboy! Riihaaa.


Johan var duden i Clockwork Orange. Han kom verkligen i form när han fick ett basebollträ att gå loss med, haha.


Emma och Marcus var så galet fina som Bluuuues Brothers. Jake and Elwood. YEI!


Sara som Marilyn Monroe, och Arvid som fotbollshuligan.
Adorable couple.


Lina var... ja, vafan hon nu hette. En mördad halvkänd modell iallafall, som hittades kapad på mitten.
Mördaren hittades aldrig. Tragisk historia.


Emily som Marie Antoinette (fast med svart hår), och Sofie som Playboy-Bunny ^^

Allt som allt en riktigt trevlig kväll med riktigt gott sällskap!
Och jag var helt nykter. Det behövdes kan jag säga. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

TACK SÅ MYCKET:) HAR DU REDAN LAGT UPP BILDER... VI SER JU HELT KANS UT!



HADE DU ROLIGT IGÅR SEN? VI HADE DET JÄTTE TRÅKIGT PÅ PARKEN.. DET SÖÖÖG!



NU SÅG JAG ATT ALLT ÄR I STORA BOKSTÄVER FAN VAD IRRI FAN!! KRAMO PUSS TILL DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback