RFSL fe-heeeest

Först och främst, jag hade cepe-kul igår på RFSL-festen. Oh my, liksom.
Jag träffade massa folk som jag inte sett på länge och det underbara är att man alltid skrattar så man nästan kissar i trosan.
Vi hamnade hos Sara och Arvid på förfest, där vi som vanligt lyckas komma in på sjuka samtalsämnen - allra helst när man börjar bli lite mysfull.
Hampus skrattade tills han ramlade av soffan, jag höll på att kvävas av mitt vin när Emma plötsligt berättade om hur hon kom på hennes far dansandes i kalsonger och y-front framför spegeln till en "uhnts uhnts uhnts"-låt.

Sen drog vi vidare in till Bogrens/Depån där själva rfsl-partyt var. HUR KUL SOM HELST!
Jag dansade som en jävla duracellkanin i timmar. Jag fick nästan en tår i ögat då dom spelade "Viva la Vida" och "My dream is to fly over the rainbow, so hiiiigh!" Goddamn.
Väl därinne träffade jag även Lars, som av någon anledning pussade på mina svettiga bröst. Det måste ju ha varit en... trevlig upplevelse?
Dessutom uppträdde Barbados-Magnus, jag är väl inte ett jättestort fan av Barbados. Det kan jag inte påstå. Meeen eftersom det var så härlig stämning och grymt drag, så funkade det helt klart.

När vi sen insåg att dom skulle stänga, skulle jag och Emma dra till donken för nattföda.
Och av någon jävla anledning lyckas vi alltid hamna i den stördaste kön.
Sist jag var där försökte en kille putta över en annan jättefull kille över disken, medans jag stod och slet i den stackaren så han inte skulle ramla över.
Hursomhelst, den här gången stog vi brevid ett gäng killar, varav en som påstod sig ha en gigantisk testikel. Liksom, vafan? Han stod och pratade om det den hela kvarten vi var fast i kö.
När vi väl hade fått våran mat och jag äntligen hade kommit ut ur kön, så mötte vi Anthony och David. Oh lord. 
David tyckte det var skönt att träffa lite normalt folk, och Anthony doppade sin jävla hamburgare i min Cola. Det aset.
Sen, av någon anledning, stod vi fyra och kramades i en halvtimme utanför Donken - innan vi insåg att vi borde gå hem.

Sååå, det var en riktigt bra kväll helt enkelt. Me like!


Update pics:


Jag och Louise


Söta Hampus (såklart man måste ut med lillfingret)


HAHA, alkis-ninen.


Jag dansar, tydligen. haha.


Magnus rockar scenen.


Ahwell, även fast bilderna tog slut här så hade kvällen långt ifrån slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback