Regular

Först och främst, alla som känner mig vet att jag roas oerhört av - av vissa ansett som - vulgära saker.

Jag sitter hemma, med Hugo brevid mig i soffan.
Jag släpper världens jorbävningsbrakare till fis. Katten blir livrädd och skuttar ner på golvet, sen när han insåg att ljudet upphört så hoppade han upp på soffan igen och stirrade maniskt på mitt kön.
Han stirrade tills han började somna till igen, i sittande position. DÅ släpper jag en till jävel, och katten slänger sig bakåt. Sen satt han ytterligare en kvart och stirrade på mitt skrev.
Jag höll på att dö av skratt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! det där är SÅ du! :P tycker nästan lite synd om hugo. höhö

2008-11-06 @ 20:06:29
Postat av: flipandturn

haha, jag vet. det är synd om min lilla stackare till katt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback