In the name of glass.

I have been oh so good today. Tvätt och städ, som jag tidigare nämnde.
Eller, jag har inte städat klart. Verkligen inte.
Jag ser INTE fram emot att rensa avloppet i badrummet imorgon. Jag ska nog be att få låna Emma & Marcus gasmask. Kan behövas. Jag vill inte gärna dö av whatever giftiga ämnen som grott där i.

Och kära mor gjorde mig väldigt lycklig ikväll när hon hade köpt en Ben & Jerry's mega-choklad-proppfyllda-kalooooooorismockad-men fan så god-glass.
Så den ska jag suga i mig nu, och se någon bra film.
God skit.


Update.
Jag såg filmen Pineapple Express, JAG REKOMMENDERAR BIG TIME!
Det var riktigt längesen jag fick garva så mycket åt en film, fantastico i tell you.
Min sjuka humor gick hand i hand med deras bisarra humor. Se den så förstår ni.
ÅH, den där kommer jag leva på länge.

"War is upon you! Prepare to suck the cock of karma!"
eller
"You killed my ear!"
eller
"I'm trying to decide how stoned I am and just how on the verge of death am I right now. Like, am I seeing shit because I'm stoned or because I have no blood left in my body"

HAHAHAHAHAHA...ehm..

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha ja fast det är kameran som gör så den dser ut så, japp den sitter jättebra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback