I'm not feeling it

Jag kanske ska julpynta lite i lägenheten i år trots allt.
Jag har absolut ingen julkänsla, överhuvudtaget. Det är svårt att få en riktig julkänsla när man är ensam dessutom.

Jag vill till Piteå och vara med släkten på julafton.
Där har dom tillochmed en tomte. Och småbarn som fortfarande tror på julen, vilket gör det lättare att få julstämning.
Där har dom ALL MAT I VÄRLDEN med tanke på hur groteskt många vi brukar vara.
Och dessutom skulle jag få träffa alla mina piteåvänner, eftersom alla är hemma under jul.
Hum.. fan. Varför måste det vara så dyrt med tågbiljetter?

Ahwell, jag får ha telefonkontakt med Malin hela dagen eller nåt.. haha. Då känns det väl ungefär som att jag är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback