I'm a fucking Superstar

Jahapp.
Dags att blogga lite då, eftersom det inte bjöds på något igår.
Såklart hade jag (och har fortfarande) träningsvärken från hell i benen igår, från boxningen. Benen och ryggen är värst.
Men det är ju skönt att veta att det verkligen tog på musklerna.

Igår var jag hos en läkare, han ville att jag skulle prataprataprata.
Det var sjukt jobbigt.
Dessutom sjukskrev han mig i en månad. Igen. Han tyckte att jag behövde en månads sjukskrivning.
Ahwell, jag vet inte riktigt.. men det är väl för det bästa. Fast jag kan inte förneka att det känns piss att återigen bli sjukskriven.

Vad mer har jag på hjärtat?
Ja just det. Jag ska datastrejka ett tag nu. Vet inte hur länge.
Jag kanske bara klarar en dag, jag kanske klarar en månad. Men jag tror jag behöver vara utan msn ett tag iallafall.
Även fast det finns vissa personer som jag mer än gärna vill prata med. Men jag har ju telefon också.
Och med det sagt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback