Godmorgon världen

Jag är mäkta stolt över mig själv nu.
Så här tidigt har inte jag varit uppe på länge, och jag hade antagligen inte varit det heller om jag inte har ett möte jag måste på. Ett sånt där förbannat ams-möte.

(OH NO. Min katt sitter och flåsar och hulkar på golvet i detta nu. Eller.. nu slutade han. Hmm.. han måste ha snortat vatten upp nastralen eller nåt).

Ska bli skönt med en promenad iallafall, en morgonpromenad mot helvetets förmedling.
Inte arbetsförmedlingen nej, utan helvetesförmedlingen.
När har någon någonsin fixat ett jobb genom arbetsförmedlingen? (och nu snackar vi inte telefonsäljare eller kundtjänst). Jag menar, jag har aldrig hört någon - som jag känner - som fått ett vettigt jobb med hjälp av helvetesförmedlingen.


Aaaaahwell.
Nu måste jag sluta vara bitter och börja bege mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback