Girlsnight

Tjejkväll med kuddfight, sexiga underkläder, sminkning och massa sexsnack.

Jag antar att det är den här bilden män har av hur tjejkvällar ser ut, eftersom dom skulle kunna göra vad som helst för att lyckas komma med på en tjejkväll. Marcus och Adam planerade att klä ut sig till tjejer med kjol och papper i BH'n.
Men ärligt talat.
Jag har aldrig varit på en tjejkväll med kuddkrig. Nevah!
Och dom sexiga underkläderna som vi har UNDER våra vanliga kläder, dom sparar vi eventuellt till våra män att se när vi kommer hem. Vi passar även på att svulla i mat, rapa och fisa, vara allmänt äckliga - när ingen karl är i närheten.
Groteskt snack och sexsnack är dock givna samtalsämnen.

Jag ska alltså på giiiirlsnight hos Angelica ikväll, och jag borde verkligen börja göra mig iordning nu.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Glass, chips, godis, läsk och annat gott är det som gäller! Osminkat, flanellpyjamas och liknande :)

Postat av: flipandturn

ja precis, det är exakt vad tjejkvällar handlar om! höhö :)

2008-11-16 @ 03:43:19
URL: http://flipandturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback