Boxning

Jahapp, då har jag kört box för första gången.
Det gick rätt bra, fastän jag och Maria hade liiiiiiiiiite problem med koordinationen haha.
Men SCHEISSE vad tungt det var, just konditionsmässigt.
Boxboxbox, göra tio armhävningar, boxboxbox, göra tio sit-ups, boxboxbox med knäna, göra benböj. TEMPOOOO!
Ingen vila, bara köra på. 

Jag har dock problem med mitt jävla blodsockerfall. Både på coren och boxen så är det rätt mycket "ner på marken, upp igen, ner, upp, ner, upp", och jag svimmar nästan när jag ställer mig upp igen.
Så tränarna rådde mig till att ta med mig saft istället för vatten i flaskan nästa gång, så slipper jag förhoppningsvis blodsockerfallen. SEN kan det ju ligga lite sanning i att jag måste börja äta mer.
Jag lyckades bara få i mig en macka och kaka idag, till lunch. Och det är ju inte direkt idealiskt när man tränar.

...
Jag luktade mig just i armhålan. Det skulle jag inte ha gjort. Den stanken.
Duschen, here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback