Vart tog hans hjärna vägen?

Som dom flesta vet är jag medlem på diverse sidor på nätet,
såsom helgon, lunarstorm (jag har inte haft hjärta att ta bort den stackars sidan än),
poeter, qx, bilddagboken och så vidare.
Under åren har man liksom hunnit samla på sig en del sidor att gå och bli medlem i.
Helst om man inte har något liv, som jag. Tydligen.

Hursomhelst, nu till saken.
För någon dag sen blinkade mailikonen på en av sidorna som jag är medlem i.
Jag öppnade mailet och såg att det var från en gubbe i 40-årsåldern.
Mailet han hade skrivit var enkelt och rakt.

Gubbe:
hej. gift.. busig.. läkare. jag är speciellt duktig på undersökningar.. helst med tungan.
 var kan man få tag på dig?
Och här rynkar jag på ögonbrynen och svarar: hej ditt satans svin. det verkar som att du har missat en detalj.
du är g i f t. OCH du är 40. Gör oss alla en tjänst och spara dina undersökningar till din fru istället.
Tack för mig.

Det gick ett tag och sen började min mailikon blinka igen.
Gubbe: Oj. Moral tant redan i din ålder?

Och här rynkar jag ännu djupare på ögonbrynen, och av ren underhållning ville jag skriva tillbaka och förklara för honom vilket rent as han är. Men jag lät bli.
För han verkar ändå ha tappat bort sin hjärna.
Eller han kanske är en av sån art att hjärnan råkar ramla ner i kuken varje gång han försöker tänka?
Jag tyckte lite synd om honom av den anledningen.
Men det som däremot gjorde mig förbannad var att han kallade mig TANT.
What the fuck?
Och det kommer från en 40-årig, hjärnlös gammal gubbe.









Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahaha, vilken snubbe! att du inte nappade! ;)

2008-05-19 @ 08:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback