Das ägg.

"I've got sunshine, on a cloudy day".
Det var en bra första rad tyckte jag, för det stämmer så bra just idag.
Intet ont om molniga dagar, men idag ska solen fanimej stråla.
Det har jag bestämt.

Jag önskar att min vän Marcus inte var så satans kamerarädd.
Jag hade kunnat ta världens bästa kort på honom igår när han snaggade av sig allt hår.
Emma försökte få honom att klippa en frisyr istället, men han är en av envis sort.
Emma rotade bland gamla bilder på honom för att ge inspiration, från den tiden då han
hade synthfrilla.. eller helt enkelt hår.
Emma: Men snälla Marcus, kan jag inte få klippa en frisyr på dig istället?
Marcus: Nej.
Emma: Varför inte?
Marcus: Men vafan jag har ju försökt ha frisyr men det går inte. Jag använde upp en halv jävla hårgeléburk
och håret hamnade ändå i en mittbena. Jag har försökt säkert fem gånger.
Emma: Men det är antagligen för att du aldrig orkar kamma iordning håret när du dushat, utan NEJ DÅ SKA DU HA PÅ DEN DÄR JÄVLA KEPSEN OCH SÅ FÅR DU MITTBENA IGEN.
Marcus: Jag rakar av mig håret.
Emma: Men snälla, kan jag inte få göra en frisyr? Så kan du ju ta bort allt sen om du inte blir nöjd.
Marcus: Kan du raka "Kick Me" i bakhuvudet? höhöhöhöhöhö
Emma: NEJ! Varför ska jag behöva gå och skämmas över dig jämt? Som den där gången när du promt skulle ha lugg och det slutade med att du såg ut som en gammal kärring som vill bjuda på saft och kakor.
Jag: HAHAHA (väääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääs).
Emma: Jag vill inte att du rakar dig. Du ser förfan ut som ett ägg utan hår.
Marcus: Adaaam, vars är sexmillimeterskammen?


Och jag kan intyga att han verkligen såg ut som en kärring på det kortet.
Den var inte en snelugg, utan det var en tjejlugg. Rakt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback