Nätshopping i natten

Jag har just shoppat lite musik.
En film präglad av musik och tre skivor.
Wonderbaurt.

en styck blues brothers dvd
en styck new order
en styck peter lemarc (bueno sera!)
en styck nine inch nails (year zero)

ååååh, men det finns oändligt mycket mer musik jag vill äga.
jag ska dessutom få hem min LP-spelare i helgen,
så jag måste börja spara lite pengar till alla fina vinyler jag vill inhandla också.
självklart ska alla paolos vinyler bli mina, lite depeche, lite nin, lite new order.
lite.. eller ärligt talat, helst mycket av allt möjligt.

jag gör som carrie i sex and the city.
jag handlar hellre grejer än mat. jag kan leva på billig mat så länge jag har min musik.
för den mättar hundra gånger bättre ändå.

"music makes you loose control".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback