Idag

Nu ska jag alldeles strax skutta iväg till bolaget och inhandla sprit för alla
helger jag missat, som varit pryglade av jobb.
Sen ska jag hämta ut ett paket på ICA som mormor skickade.
Min sommarjacka, och.. ja, sommarkläder i allmänhet.
Jag var tvungen att skippa sommarkläderna när jag flyttade,
annars skulle jag ha gått omkring på ett tåg med minimala gångar med hundraelva väskor.

Städa läggan måste jag göra idag också,
för ojojoj jag får ju finfrämmande idag.
Rickard och hans fästmö Emma, och Fanny kommer också hit.
Dom har aldrig varit inne hos mig innan så det ska bli panikångest.

Sen kommer vanliga gänget också.
Emma, Lina, Mannen utan ansikte, Ang-ledesh, Johan, Raskbröderna osv.

Ha en jätteskön helg nu allihop.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback