Det blir nog en bra dag idag.

Jag har den sämsta matfantasin i världen.
Jag har levt på sallad och vitlöksbröd nu i.. veckor.
Det är sååååå goooooott bara.
Och det värsta av allt är att jag vet att om jag fortsätter hålla på att äta samma
maträtt hela tiden så kommer jag lessna.
Jag är fortfarande lite deprimerad över att jag inte kan äta nudlar längre.
Jag var en noodle-master in the good ol' days, och oj vad det var både bekvämt och gott.
Om man bortser från små, minimala bieffekter av nudelätandet (som gaser och hur otroligt onyttigt det är)
så var det ren lycka att bara behöva vänta 3 minuter på middagen.
Och lunchen. Och mellanmålet. (märk väl inget "Eller").

Annars njuter jag av ledigheten.
Synd bara att det ska vara pissväder nu när man har tid att sitta ute
med en god picknick-korg i sällskap av goda vänner och snuskiga småkryp.
Men idag verkar det bli en bra dag!

Och btw, jag säger det här med skam, jag har haft värsta Greek-marathonet inatt.
Det är ett beroende som inte går att stå emot.
Som ett tvång. Jag bara måste se alla avsnitt tills dom tar slut.
Och sen måste jag tvingas att vänta en hel satans vecka på nästa avsnitt.
Åh, mörker.

Men... idag verkar det bli en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Greek?

2008-05-21 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback