Blue Monday.

Jag är så sjukligt schleeeeten i kroppen efter helgen.
Och idag är det dags för ytterligare ett kvällspass som oduglig assistent (eller hon som lägger benen bakom nacken och springer för livet när hon ser en geting och lämnar henne till misären, som min brukare säger). höhö.

Anywhoooo.. jag håller på med ett sannerligen behövligt projekt för tillfället.
Jag ska fixa ihop årets sommarskiva. Den ska passa till alla möjliga festliga tillfällen.
Mycket synthesizer och mycket industrirock och mycket mjukt och mycket poppigt och mycket bra.
Min och Emma's ljuva stämmor kommer inte med på skivan än.
Det är ett helt annat projekt som vi först kan dra igång med när hennes synth är fixad.
Och när jag genmanipulerat Celine Dion's stämband och låtit operera in dom i min hals.
Vi funderar även starkt på att anställa Louise i vårat band, hon som kan tämja gitarrer.
Först då. Kanske.

Men tills dess, har ni läsare några tips på bra sommarlåtar så tveka inte att tipsa!
Tips me, please.

 

Kommentarer
Postat av: Saint Nikolaus

Håller inte Boten Anna denna sommar också ? : O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback