Sånt som inte ska sägas högt

Egenligen brukar jag ju inte skriva om såna här saker i min blogg.
Problem och scheisse.
Med undantag för när jag klyver fingertopparna med en äppelklyvare.
Och såna saker.

Men what the fuck.
Det är midsommar och jag är sjukskriven.
Wiho, sicket nederlag.
Jag är hög på många starka, starka mediciner.
Men det hjälper att blogga på något vis.
Det är bättre än att sitta i timmar och titta på en TV.. som är avstängd.
Det händer inte så mycket intressant eftersom rutan är svart.
Jag skulle ju kunna gå och trycka på "on" knappen, men jag orkar inte riktigt.

Men jag gillar Natasha Bedingfields nya låt "pocket full of sunshine".
Den svänger fint.
Emellanåt säger den mig nånting.

Ryktet går fort har jag märkt eftersom jag fått ungefär en miljon
sms om att jag tar mig ur det här.
Och det är klart jag gör. Det tar lite tid bara,
men det är inget som jag inte klarat förut.
Sooooo no worries there.
Tar bara lite tid.


Och med det sagt, vill jag önska er en happy midsommar. en dag försent.
men ändock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback