Long time, no read..

Bloggen har legat i koma lite smått dom senaste dagarna.
Inte så omtyckt av vissa..
Det vill säga Lisa, min förevigt trogna läsare.
Min blogg suger visserligen balle för dom som inte känner mig eller vet vem jag är.
Men så är det.
Den är ju till för de mina.
Så, här får ni fanimej inga åsikter om allt och ingenting särskilt ofta.
Här får ni vardag alá Sandra.
Det är vad som bjuds. Och det är inte sill och potatis, minsann.
Lammkotletter med potatispuck och gräddig kantarellsås är vad min blogg är.
Eller alternativt en jävligt god sallad, för er som är vegetarianer.
Ah, ni fattar dealen.

Tilläggas kan,
att jag kommer kanske vara lite dålig på uppdatering nu ett tag.
Men jag ska göra mitt bästa.
Kan ju inte svika bloggvärlden allt för mycket.
Vem vill leva på nudlar hur länge som helst, liksom.
Helst när lammkotlett erbjuds.
Vardagsliv alá lammkotlett.
Enjoy. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill ha mycket lammkotlett! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback