Grillfiesta.

Vi hade en egen grillfest i vår stad, i en liten park.
Tillslut även med smått onyktra fjortonåringar som bjöd in sina rumpor på våra filtar,
och flåsade hembränt i nacken på oss.
Ena ynglingen skulle promt lära mig hur jag skulle använda min soda stream,
allt från att skruva av korken, hälla vatten till strecket, att den lilla piggen gör bubblorna, och sen att man
ABSOLUT inte får sätta i smaksättningen förrän EFTER man kolsyrat vattnet.
Den andra ynglingen började städa efter oss. Han ville bli polers, och började plocka upp våran skit.
Den tredje frågade om Johan var 17, vi sa att han var 18 och ynglingen frågade om inte Johan
kunde köpa ut cigg till honom. Johan är 30.
 Den fjärde yngligen ramlade ihop vid ett träd vid tio-snåret och spydde resten av kvällen.
Resten av ynglingarna försökte sen få yngling nummer fyra att sätta sig i en kundvagn så dom kunde
leka mamma pappa barn. Antar jag.




Johan trettio bast.


En annan Johan ser filosofisk ut, medan Marcus (mannen utan ansikte) går lös på VM-ringarna.


Våra grillar, och smör i hörnet. Till majset.
Allt detta innan vi blev invarderade av tonåringar som inte lärt sig dra upp byxorna längre än till knävecken.
Underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback