Third's a charm.

Tredje gången jag ser Sex and the City: The Movie nu.
Första gången själv.
Andra gången med mamma.
Och nu ikväll med bästa Emma och Angelica.

Jag blir SÅ lycklig av Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte.
Underbara, underbara, underbara tjejgänget.
Underbart, underbart, underbart att se dom igen.
Hemma i soffan, tillsammans med brudarna som under tio år levt och lärt i NY.
Man har skrattat, lipat, häpnat, skrattat lite till, förundrats, äcklats, charmats.. och inte minst boostat hjärtat med lite kärlek och tro (och shopping-begär).

Åh herreskapare.. vilken nostalgikärring jag är.
Men för SATC, så what the hell.

Slutsats:
<3<3<3<3<3
fem hjärtan av fem möjliga. se filmen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har sett den på bio med Sara och bara vääääntar på att den ska komma ut på DVD så man får köpa den och se den varje dag! Den var verkligen så bra den kunde bli!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback