Sommar och solskyddsfaktor

Jag har solat som en jävel i år.
Första gången på läääänge som jag är så brun som nu.
Och ändå är jag blek i jämförelse med dom flesta andra, men enligt Sandra-statistiken har 
solen fanimej gjort ett bra jobb i år.
Jag har solat och badat dom flesta varma dagarna som sommaren hittills bjudit på.
Jag har dessutom badat med dom värsta sjönymfarna som kan skvalpa omkring i vattnet i timmar,
medans jag efter en kvart håller på att frysa ihjäl och bara vill upp till solens varma strålar.
Jag måste dessutom köpa nya bikinitrosor.
Jag badar i bikiniöverdel och vanliga svarta trosor som blir åt helvete för stora i vattnet,
så min bara vita röv guppar omkring på vattenytan när jag simmar.
Sexigt värre.
Not.

Jag har ett nytt partytrick enligt Emma dessutom.
Den kallas för räkan.
Tydligen ser jag ut som en räka när jag ska dyka för att min kropp hamnar i ett omänskligt läge
under vattnet just efter jag dykt.
Emma: HAHAHA! Då kan du gå fram till en kille på nån krog och säga; "Följ med mig till stranden så ska jag visa dig räääkan!"
Jag: Ehm.. Emma. Det där lär jag nog inte kunna ragga upp särskilt många med. Dom kommer ju snarare tro att jag luktar gammal insunken kärringsnippa.

Eller som när jag inte tänker mig för på en strand full med människor.
Jag: KOLLA VAD SAGGIGA MINA BYXOR ÄR NU!
Emma: Sandra.. du vet vad ordet saggiga betyder här va?
Jag: Jaha.


Anywhoo.
Glass har jag hunnit sluka i mig också för den delen,
nya Calippo med typ citron och någonting mer. Den är så sur att tungan nästintill skrumpnar ihop.
Solskyddsspay med faktor 20 hänger med mig i väskan dagligen,
och dessutom har jag slagit rekord bland tjejerna i grilla-hamburger-ätar-tävling.
Jag åt en fucking 200 grammare! Slukade den!
Och DESSUTOM fick jag i mig några potatisklytor också.
Den ni.
Klå den.
Efter den måltiden gick jag upp 2 kilo.
Så nu innehåller min kyl och frys enbart nyttiga saker.
Jag fick svår ångest efter den hamburgaren.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad betyder Saggiga där nere?

Postat av: flipandturn

det betyder sperma, Lisa. tydligen. Jag får inte ens säga plättar för det heter ju "pannkakor" här i söder. damn them. plättar i mitt hjärta.

2008-07-31 @ 02:28:28
URL: http://flipandturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback