Pruttsmekmånad.

Jag översatte en sjujävla fin tolkning om relationers olika faser,
från filmen "Love and Other Disasters".
Den relationsexperten skulle jag vilja gå till, höhö.

Relationsexpert: Du bör påminnas om att ett förhållande har många, många, många faser. Förhållanden mäts bäst i pruttar.

Kille: Ursäkta?

Relationsexpert: Faserna kan definieras av pruttar.

Första fasen är konspirationen av tystnad.

Det här är en fantasiperiod, men båda parter låtsas att de inte har någon kroppslig avföring.

Den illusionen bryts snart av den där första blyga; "oj, pruttade du?" följt av det fåraktiga erkännandet av sanningen.

Detta leder till en fas av djupare intimitet, en fas jag vill kalla "pruttsmekmånaden".

Då båda parterna tycker att varandras gaser är just det gulligaste i världen.

Men såklart, ingen smekmånad varar för evigt.

Och så kommer vi till den kritiska "pruttens förgrening".

Antingen förlorar prutten sin förmåga att roa och man skäms inte längre,

därmed signifierar det äkta kärlek.

Eller så blir den ett irriterande och äckligt inslag, därmed symboliserar det allt det instängda och stinkande hos den man älskat.

Förstår du vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha sandra du är så skön! det här är ett typiskt sandra inlägg :P

2008-07-05 @ 01:22:01
Postat av: mimmi

haha sandra du är så skön! det här är ett typiskt sandra inlägg :P

2008-07-05 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback