På begäran av Lisafisa



Det fina med Zen mp3:n är att det är inbyggda högtalare på baksidan, med rätt bra volym och ljud. Faktiskt.
Det mindre bra med mp3:n är att det inte är någon display på den.
Men what the hell.. det gör inte mig något.
Dessa fina, underbara lifesavers sitter jag med tjugofyrasju just nu.
Och ljudet.. mindorgasm.
Skullcandy ÄR bra skit.
Nästa gång blir det riktiga lurar. Stora och rosa så ini satan.
MUAHAHAHA!
Ja. jag har musikfetisch.


(Kommer du ihåg min period av dragkedje-ljuds-fetisch, Lisa?.
Haha, när vi satt på Åhléns fikarum och jag ville dra i din dragkedja på väskan bara för att det lät så underbart.
Och.. det påminner mig även om "Lisa, kan du pulla min dragkedja?". HAHA!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer jag nog aldrig att glömma vännen! det var ju hysteriskt roligt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback