Yodiddeliyo-yo

Såg på Miami ink idag. HETA tatueringar dom gör alltså.
Helt sjukt!

Anyways, har börjat söka läggor här i tida nu.
Jag har väl mer eller mindre bestämt mig för att landa här ett tag.
Jamenar, mer spännande stad får man leta efter!
Vill man se plaststolar flyga omkring i stormvindar, läsa spännande skvaller om
hur ett tuggummi stals förra helgen, läsa om hur tuggummit återfanns och 2
skamsna tonåringar överlämnat tugget till sin rätta ägare igen,
bowla i världens stöööörsta bowlinghall osv.
 Vill du också uppleva allt det här - flytta till världens minsta stad, Tidaholm.

Ahwell, jag ska inte klaga.
Jag har ju nära till två STORA städer där det händer lite mer,
och dessutom är grym shopping. Hell ya right on.

HERREGUDHERREGUDHERREGUD. Jag tror jag smäller av!
Stephen Lynch kommer till sverige i MARS!
Min älskade, älskade, älskling. ÅH, jag ska så efterfesta med Stephen och
hans korta tjocka kompis!
Sen ska jag kidnappa Stephen till Las Vegas, supa honom under bordet,
gifta mig med honom, åka till Piteå och fira på Sunes - världens bästa gatukök.
Sen ska jag hyra bästa sviten på Hiton och så ska jag och Stephen
sitta och fisa/rapa Sunes-mat och se på Scrubs heeeela natten.
Sen ska vi ha massa sex och få massa barn.
Stephen's fru - släng dig i väggen!
MUAHAHAHAHAH!

/ soon-to-be fru lynch!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling!! Priset är ett par snygga pumps, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek!

Postat av: Lisa

Ojojoj! Vilka planer! ;) jag håller tummarna för dig!
När kommer du upp hit och hälsar på då? Så du får träffa min lilla grabb :)

2008-01-21 @ 11:04:33
URL: http://lisaselberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback