Weinedruvan

Jag umgicks med min bästaste bästa lekkompis idag.
Först spelade vi maxi-yatzy. Men jag förlorade och det var åt helvette.
Sen spelade vi Kalaha. Men jag förlorade två gånger då också. Sandra jävligt arg.
Så vi gav upp spelen.
Sen babblade vi bara.
Sen blev vi rastlösa.
Sen krig med mina liseberg-grodor.
Andfådda.
Mer rastlöshet, liggandes i konstiga ställningar i soffan/sängen.
Vi börjar agera hävkran, jag stutsar upp,ner,fram,tillbaka.
Emma slår på mina ben med en hammare, jag smetar armsvett på hennes bröst.
Andfådda igen.
Jag hittar ett knäskydd och trär det över armen och leker skalman with an attitude-problem.
Jag går och kissar.
Emma föreslår vindruve-tävling.
Emma dreglar på mitt golv med 33 fucking vindruvor i truten.
Jag fick bara in 11. Förlorade IGEN! satans jävla skit.

Nu är vinnar-svinet hemma, och jag tröstar mig med paolo nutini. schnaaajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback